مصاحبه آرشیو خبر ها
این BBC -ِ باورنکردنی!

این BBC -ِ باورنکردنی!

دنیله روگانی اخیرا در ترکیب ثابت خط دفاع یوونتوس بوده است و  اعتراف می کند که از هر لحظه از حضورش در ترکیب اصلی لذت می برد. حالا به نظر می آید که از اولین بازی او در سری آ برای یوونتوس مدت ها گذشته است. وقتی در نیم ساعت پایانی بازی یوونتوس و کارپی در دسامبر 2015 به جای بارزالی به زمین آمد. این بازیکن 21 ساله به آرامی اما با اطمینان خود را به عنوان یکی از یاران تیم ماسیمیلیانو آلگری مطرح کرد و به تدریج به ترکیب اصلی راه یافت.

 

او در گفت و گو با اسکای اسپورت احساستش را در این یک ماه شگفت انگیزی که هم جزء ثابت خط دفاع 3 نفره و هم عضوی از تیم ملی ایتالیا بوده عنوان کرد:

 

من از هر لحظه ی این روند حضور ثابتم در تیم لذت می برم. اینکه توسط مربی انتخاب شوم برای من منبعی از رضایتمندی فوق العاده ست و به دنبال این هستم که جواب اعتمادش را با انجام نهایت تلاشم در زمین بدهم. در باشگاهی مثل یوونتوس، که پر از ستاره هایی است که مرتبا تاریخ فوتبال را باز نویسی می کنند، تاثیر مثبت از همان ابتدای کار امری ضروری است. احساس می کنم که اینکار را کرده ام و حالا با کمک هم تیمی هایم بیشتر و بیشتر به تیم کمک خواهم کرد. یوونتوس خانواده ای است که به من و خیلی های دیگر اجازه ی رشد داده است.

 

در میان خریدهای تابستانی ، دنیله ، تنها کسی بود که از لحظه ی قرار گرفتن پشت میکروفون ، تا وقتی که بالاخره شماره ی 24ـش را در دست گرفت ، نیشش تا بناگوش باز بود!شنیدن این صحبت های سنجیده و حرفه ای به علاوه ی بلوغ و صبری که در این مدت نشان داده به اندازه ی مشاهده ی پیشرفت روز به روزش لذت بخش است.او از سنش سالها جلوتر است و هر مصاحبه اش ما را بیشتر شیفته می کند.

 

او در مورد حمایت های الگری هم گفت:

 

او خیلی با من صحبت می کند، در ابتدای فصل به من گفت که باید صبور و آرام باشم، من همیشه از او را بابت صمیمیتی که با من داشت سپاسگزاری می کنم.

 

البته که او از مثلث مستحکم میانی یوونتوس و تیم ملی ایتالیا هم چیزهای زیادی یاد گرفته است …

 

آنها سه دفاع باور نکردنی هستند و ترکیب بی نقصی از خصوصیات مکمل هم را دارند. شما سطح تمرکز معرکه ی بارزالی را دارید، فیزیک و جنگندگی کیه لینی و و بونوچی که شخصیتی قدرتمند داشته و می تواند از عقب زمین بازی سازی کند.

 

در ابتدای فصل احتمالا هیچ کدام از ما با آلگری در مورد بازی ندادن دنیله موافق نبودیم ، با خودمان می گفتیم اگر قرار است اشتباهات فاحش دفاعی رخ داد ، چه بهتر که به جای دو بازیکن 30 و 28 ساله ، روگانی مرتکبش شود ، اما بازی یووه-اینتر نشان داد که ما تحمل حتی 1 اشتباه را نداریم و به سن کسی که اشتباه می کند هم دقت نمی کنیم.این روزها به لطف مدیریت آلگری ، روگانی در صحبت هایش نشان می دهد که اعتماد به نفس خود را باز یافته و حس تعلق در کلماتش موج میزند.

 

این بازیکن اهل توسکانی، وقتی در مقام توصیف خودش برآمد، گفت:

 

من تلاش می کنم که روی اتفاقات عکس العمل نشان دهم و کمتر بی گدار به آب بزنم، که البته این - واکنش های سریع- هم می تواند گاهی خوب باشد. اما در این زمینه سعی می کنم افقم را محدود کنم.

 

دنی به همان میزان که بازیکن خوبیست ، آدم خوبی هم هست ، ما امیدوارم  هر چقدر دلش خواست در یوونتوس بماند!با روند پیشرفتی که در پیش گرفته ، سابقه ی بیانکونری بودنی که از کودکی دارد ، بقیه ی تیم های دنیا کاری از دستشان بر نمی آید ، سرنوشت او از قبل نوشته شده است.

 

او همچنین در مورد اولین بازیش در لیگ قهرمانان در ماه سپتامبر مقابل سویا گفت:

 

آن بازی احتمالا خاصترین لحظه ام در این فصل بوده است، رویایم برای بازی کردن در چنین سطحی با این باشگاه محقق شد.

 

او سپس در مورد مسیر اسکودتو توضیح داد:

 

ما 6 بازی در پیش رو داریم، رقبای ما به ما اجازه نخواهند داد، هنوز امتیازهای زیادی هست که برای کسبشان بجنگیم و ما باید معقول باشیم و و تا آخرین قدوم سرعتمان را کم نکنیم. بازی خارج از خانه مان با فیورنتینا می تواند حیاتی باشد، اما قبلش دو بازی خانگی (پالرمو و لاتزیو) داریم که می تواند به ما انرژی بدهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: